Saturday, January 1, 2011

Shoes. It's all about the them.

Mai intai au fost superstarurile, apoi au urmat conversii, cizmele Minnetonka si bineinteles, celebrele UGGS. Cam asa arata lista obsesilor mele din intervalul varstei de 12-16 ani. Imi amintesc cat de mult imi doream o pereche de UGGS pe la 13 ani. Cautam constant o metoda prin care sa-mi comand, desi pretul de 250 $ imi cam punea intrebarea " Oare nu e cam mult? ". Pana cand, intr-o zi, iesind din supermarketul Gima, in mall Plaza, zaresc celebra pereche de UGG-uri negre, intr-o vitrina ( imi scapa numele magazinului ). Finalul vi-l inchipuiti. Bineinteles ca am plecat acasa cu o pereche. Ajunsa la scoala, am observat privirile mirate ale celor din jur. Am auzit, de asemenea, mistouri ieftine. La 2 ani dupa, toata scoala le purta. Nu din cauza mea, ci pentru ca erau " pa trend ". Mereu am avut o dragoste aparte fata de incaltaminte. Avand in vedere acest lucru, m-am decis sa intocmesc o lista a pantofilor, adidasilor etc. mei preferati. Nu ezitati sa-mi impartasiti pantofii vostri preferati. Intotdeauna este loc de mai mult :-D.

P.S : If you are a shoe maniac, check www.seaofshoes.com. Enjoy!



Minnetonka

Kate Moss



Ash 







                   Jefrrey Campbell
















Hunter



 

 Hunter for Jimmy Choo





Friis





Acne


 Christian Louboutin




Alexander Wang






Gienchi 





Lanvin ( flats )







Burberry 





Yves Saint Laurent 




Marc by Marc Jacobs 



Giuseppe Zanotti 







Adidas for Jeremy Scott Wings Sneakers 





Nike Air Force One/ Dunk 



 Louis Vuitton for Kanye West




Alexander McQueen











Probabil am omis unele branduri, dar in caz ca imi amintesc, voi face un update.

1 comment:

  1. http://undergroundsoles.com/2011/02/adidas-x-jeremy-scott-pink-teddy-bear-glow-in-the-dark-clear-js-wings-releasing-west147/

    This is something you would definitely appreciate
    nmY

    ReplyDelete