Saturday, January 1, 2011

About me. Read if you are interested.



Cand Medine m-a anuntat ca imi trimite pe mail intrebarile la care trebuie sa raspund pentru proiectul ei Street Stalker am fost foarte incantata. Asta pentru ca www.pretaprotester.com este unul dintre blogurile mele preferate. Pana de curand, ma simteam jenata sa admir. Imi puneam intrebarea: "Oare voi fi considerata o lingusitoare? ". Raspunsul mi-l dau singura: NU! Este o mare diferenta intre a fi un lingusitor desavarsit, care-si urmareste numai interesul personal si a admira. Asa ca, toate aplauzele pentru Medine, curajul si de asemenea pentru blogul ei. Cheers!


2 comments:

  1. Multumesc pentru cuvintele frumoase!

    "Esti inca tanar atata timp cat admiri si in masura in care admiri." (Blaga)
    Sa nu te opresti nicodata din a admira!
    XOXO.

    ReplyDelete