Saturday, January 8, 2011

Another magazine


Am aflat de revista Another cu aproximativ doua luni in urma, in timpul cursului de "Tendinte si stilism", cand Marian Palie ne-a cerut sa caracterizam revistele de moda din Romania, plus Vogue Paris si Another Magazine. In timp ce studiam paginile revistelor trebuia sa alcatuim o lista despre fiecare in parte si anume :  carui public i se adreseaza revista respectiva, ce tip de femeie se consulta din revista, calitatea editorialelor si a hainelor, media de varsta etc. Cam tot ce tinea de revista respectiva, orice detaliu. La Elle ( revista high-market) si The One am spus ca se adreseaza femeii moderne, independente, spiritual puternica si sexy. La Look am evidentiat faptul ca hainele sunt low budget din cauza femeilor cu venituri medii care citesc revista si ca in general apar celebritati pe coperta. Pe femeia care citeste revista InStyle am caracterizat-o ca fiind o femeie foarte activa, care este preocupata de cariera si care acorda atentie modei, dar nu intr-o maniera obsesiva. Glamour si Bolero le-am plasat mai aproape de publicul adolescentin, un public care este obsedat de branduri precum Bershka, Stradivarius, Pull&Bear si de capitolul sex, love&life. Revista Another urmeaza alta linie. Este o revista de nisa, destinata unui public distins si intelectual, cu o cultura vizuala foarte bine dezvoltata. Daca in celalalte reviste gasim fete cunoscute si comerciale, aici lucrurile par total noi. Editorialele sunt construite artistic, accentul fiind pus foarte mult pe detalii. Imi pare rau ca aceasta revista nu se gaseste si in Romania, nici macar la Diverta sau la In Medio.  :-(
Website : http://www.anothermag.com/















1 comment:

  1. superba revista, ma bucur ca sunt fani si in Ro, sa stii ca se gaseste la inmedio insa pretul este mare 120 ron, eu o cumpar direct de pe site-ul lor cu 12 lire, asa mai castig un nr.
    abia astept noul nr. in februarie.
    love your blog. :)

    ReplyDelete