Thursday, December 30, 2010

Back in business.

(photo : Kate Moss, Marc Jacobs, Justin Timberlake )

Dupa atata timp de lenevit, urmarit bloguri si capatand mai multa informatie si experienta, m-am decis sa-mi reincep activitatea in blogosfera. Nu, nu voi deveni critic de moda, pentru ca din punctul meu de vedere, la acest capitol este Medine si o face foarte bine si nici nu voi deveni o a doua Chiara Ferragni care se axeaza doar pe ea si pe ce si-a mai cumparat nou ( nu sunt rautacioasa, oricine si-ar dori hainele/pantofii/gentile/accesorile ei). Voi incerca pe cat posibil sa postez ( din perspectiva mea) cele mai inspirante citate, cantecele mele preferate si tot ce ma fascineaza din industria modei. Bineinteles, voi pastra aceasi linie a vechiului blog si voi mai insera din cand in cand, cate un outfit sau un lucru nou cumparat, dar nu voi exagera.

P.S : Probabil va intrebati de ce am ales culoarea asta. Well, auriul este ultima mea obsesie.

3 comments:

  1. chiar imi era dor sa mai postezi, ma bucur ca ai revenit :)
    si eu urmaresc blogul chiarei, insa am impresia ca de un timp, de cand a devenit mai cunoscuta, primeste haine de la anumite case de moda pt a le face reclama ;))

    ReplyDelete
  2. hahaha xx im glad "to read" u again




    PS: baga si niste outfituri :D

    ReplyDelete
  3. Este foarte adevarat ce zici. Mie mi se pare ca din cauza faptului ca a ajuns sa aiba prea multe haine, nu mai stie sa le combine si incercand mereu sa vina mereu cu ceva nou, o da in kitch. Inainte o placeam mai mult.

    ReplyDelete